tisdag 24 april 2012

Natt svammel





Idag var jag på praktik till kvart före 4 sedan åkte jag hem och senare på kvällen åkte jag ut med Joel sedan när Melle slutade jobbet så åkte jag till henne och T på kaffe, smart (Y) blir antagligen en sömnlös natt igen.. Känns också jobbigt när man vet att man ska jobba hela heljen och inte får ledigt förens på Tisdag då det är 1:a Maj, men det ska väl nog gå. Idag fick jag brevet att jag sluppit in på sjukvård och omsorg det blev att stanna kvar i Närpes ett år till iallafall och hoppas att det året går lika fort som det här :) Nu just så väntar jag på så mycket -> Snart får jag flytta in till egen lägenhet ( förhoppnings vis redan den här veckan), kryssningen nästa helj och sedan till Juni då jag och E åker iväg till södern, det är ännu oklart vart men vi ska säga till på jobbet och så tar vi sedan en sista minuten resa, ganska spännande att inte veta vart man åker förens strax innan :) Usch vad jag babblar och råddar på med massa konstigt har så mycket att skriva av mig om tycker jag, antagligen fattar ingen annan än jag det här inlägget men ;) Vill verkligen att den här sommaren ska bli lika super som förra, det var nog bästa sommaren hittills i mitt liv med massa nya erfarenheter och gjorde saker som jag aldrig skulle vågat förut och massor massor med oförglömliga minnen<3 men nej nu ska jag sluta prata massa skit och försöka sova några timmar inatt iallafall, Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar